PR 1. Stúdió kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: PR 1. Stúdió
Marketingesek is figyelik a fórumokat
Az elmúlt hetekben sok vitát kavart, hogy a magyar rendőrség miért figyeli, és milyen céllal figyelheti az internetes chatszobákban, fórumokon zajló beszélgetéseket. Még több kérdést vetett fel az internetezők körében az a washingtoni terv, hogy a terrorizmus ellen a világhálón úgy küzdenének, hogy mindent ellenőriznek. Ezek a tendenciák irányították a figyelmet a fórumok monitorozására, amit azonban nem csak a bűnüldöző szervek tartanak fontosnak. A marketingszakmában dolgozók szintén régóta keresik a hatékony fórumfigyelés eszközét, de természetesen teljesen más célokkal és kutatási szempontok alapján.
PR-ügynökségek kollégiuma - jelentős számítástechnikai megbízói háttérrel
Magyarország tíz vezető PR-ügynöksége - köztük több jelentős informatikai megbízásokkal rendelkező cég is - megalakította a PR-Ügynökségek Kollégiumát 2001. november 15-én. A kollégium célja a magyar PR-ügynökségek érdekeinek védelme és a szakma hatékony képviselete.
WindowsIS 99: számítástechnikai konferencia szeptemberben
WindowsIS '99 néven háromnapos számítástechnikai konferenciát, vásárt és fesztivált rendez a fővárosban szeptember 10. és 12. között az IDG Magyarország, valamint a PR 1. Stúdió.
Cikkgyűjtő
További híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.